Als Coördinator Winkelinrichting ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van projecten die verschillend van omvang zijn. De ene keer coördineer je de inrichting van een nieuwe winkel van 1500 m2 en de andere keer is het een interne aanpassing van bijvoorbeeld 10 meter winkelstelling. Daarnaast ben je binnen deze functie verantwoordelijk voor het opstellen van een budget en planning. Als zelfstandig Coördinator Winkelinrichting bewaak je de deadline en zorg je ervoor dat een project op tijd wordt afgerond. Je werk nauw samen met de arbeiders van de interieurbouwer en tegelijkertijd met het winkelteam. Je stuurt daar waar nodig je collega’s op de juiste manier aan.
Daarnaast beschikt jij over
Als Coördinator Winkelinrichting ben je de spil bij de opening van nieuwe winkels, verbouwingen van winkels of winkels die een cosmetisch verandering ondergaan. Je legt verantwoordelijkheid af aan de Manager Expansie. Naast een verbouwingsbudget stel je ook een strakke inrichtingsplanning op. Voor de planning van de inrichting heb je nauw contact met de bouwkundige uitvoerder. Vooraf aan de inrichting van het project heb je vooroverleg met de Verkoopmanager/Regiomanager m.b.t. de benodigde personeelsbezetting van het betreffende project. Je zorgt ervoor dat alle betrokkenen volledig geïnformeerd worden en hun werk kunnen doen. Je standplaats is het hoofdkantoor in Arnhem. Tijdens en gedurende een project ben je aanwezig op het project en stuur je het winkelteam op een natuurlijke en ongedwongen manier aan. Jij helpt namelijk mee met het verrichten van werkzaamheden, maar stuurt tegelijkertijd ook collega’s aan. Je neemt graag het initiatief en hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Je kan omgaan met druk en je ben een echte team speler! Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van alle projecten in Nederland. Dit betekent dat je soms in een hotel overnacht maar ook dat je af en toe in een weekend moet werken.
Onze opdrachtgever, JUMPER de diersuper, is een winkelformule met meer dan 80 dierenspeciaalzaken in Nederland. Voor de komende jaren liggen er realistische groeiambities. JUMPER de diersuper kent een zelfstandige-, open- en toegankelijke bedrijfssfeer. Het gaat erom wie je bent en niet wat je bent waarbij je de kans krijgt om in je baan volledig tot bloei kan komen. Door de groei van JUMPER de diersuper en de mogelijkheid om je verder te ontplooien liggen er volop groeimogelijkheden naar een andere functie binnen JUMPER.
JUMPER de diersuper heeft Recruit & Select.nl ingeschakeld om de juiste kandidaat te vinden. Recruit & Select heeft volledige exclusiviteit van opdracht en dus verzorgt Recruit & Select de totale procedure van werving, voorselectie en assessment voor JUMPER de diersuper. Bij gebleken geschiktheid treed je rechtstreeks in de dienst bij JUMPER de diersuper.Is dit de commerciële uitdaging waarnaar je op zoek bent? Stuur een mail naar info@recruitenselect.nl en vertel ons wie jij bent en waar jij echt blij van wordt in je baan. Wil je direct meer weten? Neem dan contact op met Menno Raatjes: 06 5272 7884. Is dit niet helemaal de uitdaging die je zoekt maar ben jij wel aan het oriënteren op een nieuwe uitdaging schrijf je dan direct in en upload je actuele CV via onze website.
Recruit & Select heeft een groot netwerk, met een ruim aanbod aan vacatures bij Retailers en verschillende andere commerciële organisaties. Wij zijn meer dan een gemiddeld Werving & Selectie Bureau. We doen er alles aan en werken non-stop om de juiste oplossingen voor de juiste mensen te garanderen en zijn toegewijd om aan de verwachtingen van al onze klanten te voldoen. Voor jou als kandidaat zijn we een partner in je zoektocht naar de ideale baan waarin jij je Werkgeluk vindt. Jij staat bij ons centraal. Wij willen JOU leren kennen.
Whatsapp ons